polityka jakości

Firma Hevea prowadzi działalność w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży materacy i tekstyliów.
Hevea pragnie sprostać wymaganiom Klientów w zakresie jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa dostarczanych wyrobów, a także trwałości ich konstrukcji.

Zadowolenie Klienta i utrzymanie z nim pozytywnych relacji stanowi nadrzędny cel firmy, który wypełniamy dostarczając wyroby spełniające ich wymagania i oczekiwania. Pragniemy, by nasi Klienci do nas powracali.

Hevea pragnie dostarczać swoim Klientom wyroby solidne i trwałe, dlatego stawiamy na sprawdzone surowce i opakowania zapewniające najwyższą jakość. Cenimy sobie długotrwałą współpracę z zaufanymi i zatwierdzonymi Dostawcami.

Pragniemy, by wyroby naszej firmy trafiały do Klientów, którzy są świadomi tego czego oczekują i co kupują. W związku z tym bierzemy czynny udział w szerzeniu wiedzy, również tej medycznej m.in. w szkołach rodzenia czy prowadząc blogi parentingowe.

Hevea dąży do tego, by marka firmy była wiarygodna i budziła zaufanie swoich obecnych i przyszłych Klientów, dlatego mając na uwadze opinie Klientów, firma zobowiązuje się do stałego doskonalenia wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015. Dążymy do stabilnego i zrównoważonego rozwoju. Zobowiązujemy się do tego, by wyroby spełniały aktualne wymagania prawne.

Chcemy być dumni z naszych produktów!

Odpowiedzialność za realizację powyższych punktów spoczywa na każdym pracowniku niezależnie od zajmowanego stanowiska i szczebla firmowej hierarchii. Jako najwyższe kierownictwo firmy przyjmujemy odpowiedzialność za bezpieczeństwo produkowanych wyrobów wobec użytkowników. Dlatego też, staramy się identyfikować zagrożenia i zarządzać związanym z nimi ryzykiem na wszystkich etapach życia produkowanych przez firmę wyrobów.

Strategiczne cele jakości

Celem działalności naszej firmy jest:

  1. tworzenie produktów jak najlepiej dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta. Wykonanych i dostarczonych zgodnie z zamówieniem w oparciu o rzetelnie przygotowaną i opartą na doświadczeniu branżowym ofertę produktów wysokiej jakości, przeznaczonych dla wszystkich grup wiekowych będących użytkownikami danego segmentu produktów
  2. prowadzenie kultury organizacyjnej firmy nastawionej na jakość, doskonalenie funkcjonowania firmy i zapewnienie dodatnich parametrów finansowych firmy